Gagge March 9, 2013 Report March 9, 2013 Hej hopp... Nu var det då änteligen dags å skaffa en egen "jänkare" efter många års fluktande å drömmande, har åkt på diverse motorevenemang å cruisingar så ofta tillfälle getts å tid funnits under årens lopp... Har ett väldigt brett spektrum på mitt bilintresse å gillar det mesta som det lagts ner lite tid å kärlek på, med vissa undantag, anser ju att de ansträngningar man lägger ner på en bil antingen ska öka användbarheten/körglädjen eller göra bilen finare/snyggare, modifieringar som i det närmaste gör bilarna oanvändbara är i mitt tycke helt meningslösa då ju bilar är till för att köras... Mustangen har dock alltid legat mig lite extra varmt om hjärtat, och då främst 1965-70, men även 71-74 och så de senare nutida med förstås, och nu har vi äntligen skaffat en, en 70a cab som är i ett gott bruksskick med nydonad motor å låda, fin inedning å bytt cab m.m. Lacken är riktigt skaplig och skicket i övrigt är helt okej men plan på omlackering finns i framtiden, först så ska jag fixa så den funkar perfekt mekaniskt tänkte jag, är lite noga med sånt, den kommer att genomgå en så kallad rullande renorvering, rulla på sommaren å skruva å förbättra på vintern, så är i alla fall planen.... :-) Kommer att komma med en massa frågor å undringar här på forumet då det som sagt är min första jänkare, så snälla, ha lite överseende.... ;-). Har bara skruvat nyare bilar tidigare.... Ha det gott så hoppas jag vi både hörs å syns i sommar!!! Citera
JohnRB March 9, 2013 Report March 9, 2013 Velkommen hit. Har sjelv 70 cab. Sen vil vi se bilder på din perla ;-)MvhJohnB Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 9, 2013 Report March 9, 2013 Hej.Välkommen säger jag också, fast jag hadde råd att köpa en med tak, men vissten cabriolett är ju jättetrevligt också. Citera
Recommended Posts