TessanP March 10, 2013 Report March 10, 2013 Detta är inget jätte projekt! Bara jag som vill "piffa" upp bilen lite.Så här såg den ut när jag köpte den:Äntligen hemma!Sen köptes golvmattor och bagagerums matta:Sen kom ett kjolpaket med fälgar från Mustang RTR via Grufman Bil:Och med det monterat såg den ut så här: Citera
TessanP March 10, 2013 Author Report March 10, 2013 Sen blev det lite mer "muller" i bilen,Flowmaster Outlaw:Sen var jag nöjd ett tag men man ville ha mer rätt snabbt.. Så det fick bli lite lock till dom olika behållarna i motorrummet:Och med den färgen så skenade planerna iväg.... Citera
TessanP March 10, 2013 Author Report March 10, 2013 In till lackeraren och linjerna började dras.. Maskering påbörjad:Färgen åker på: Så här ser den ut för tillfället: Huven färdig lackerad: Huven monterad: Nu väntar vi med spänning på att hela bilen ska bli färdig och då kommer fler bilder! Citera
Daniel Linde March 10, 2013 Report March 10, 2013 Spännande!Det är så lätt att det spårar iväg!Helt rätt! Keep us posted!Riktigt fin blå färg!//Danne Citera
Dr_Olsson March 15, 2013 Report March 15, 2013 Härligt, ser bra ut.Har du bild med locken monterade i motorrummet? Citera
Anders Lindström March 15, 2013 Report March 15, 2013 Det blev genialiskt bra med de blåa med det svarta!! Citera
TessanP March 16, 2013 Author Report March 16, 2013 Härligt, ser bra ut.Har du bild med locken monterade i motorrummet? Dom är inte monterade än,väntar på motorkåpan som också ska lackas för att matcha det andra.. Citera
TessanP March 16, 2013 Author Report March 16, 2013 Tack för alla fina kommentarer!! Jag blev riktigt nöjd och min födelsedag kunde inte bli bättre då jag hämtade den nylackad då.. Citera
Dr_Olsson March 16, 2013 Report March 16, 2013 Dom är inte monterade än,väntar på motorkåpan som också ska lackas för att matcha det andra..Lär se bra ut Kul att se nya mustanger som sticker ut! Citera
Recommended Posts