KOMETFOTO March 11, 2013 Report March 11, 2013 Hej!Patrik Karlsson heter jag och är bil och foto tokig.Nu har jag ett litet projekt på gång att göra ett reportage i Bullit stil.Så jag söker en 68ans fastback som är så lika Bullit Mussen som möjligt.Även tipps på Charger 68 i bullit stil motages gärna.Jag bor i Uppsala så en radie på 15mil är inga problem och jag brukar även åka upp mot Borlänge så det kan funka med.Det går bra att mejla mig på patrikkarlsson@hem.utfors.seOm ni vill kika in på min sida så är den här och det går bra att medela sig där också.http://www.facebook.com/Kometfoto?ref=hlDet kan ju vara så med att någon bor längre bort men har planer på att åka på någon träff i Stockholm eller Västerås tex så då kanske det går att samköra det. Citera
KOMETFOTO March 17, 2013 Author Report March 17, 2013 Om det är någon som känner en som har en 68a Musse så tippsa gärna han/hon om det här.Lägger upp några bilder på Mussar jag plåtat tidigare. Citera
samus March 21, 2013 Report March 21, 2013 hej Det var ju synd att jag målade om min i sommras då !!www.garaget.org/GT390mvh Micke Citera
bjope45 March 21, 2013 Report March 21, 2013 Rätt årsmodell = checkRätt färg (Highland Green) = checkInget tak = :-(Snygga bilder!!:-)/BjörnSent from my iPhone using Tapatalk Citera
KOMETFOTO March 21, 2013 Author Report March 21, 2013 Det verkar som det löst sig med Chargern och den är uppe vid Falun ungefär.Så om det skulle finnas en Musse i dom trakterna så vore ju det perfekt.Men alla tipps välkomnas. Citera
KOMETFOTO March 30, 2013 Author Report March 30, 2013 Bjuder på en bild från igår medans jag väntar på en Bullit clone Citera
Hans Bergman April 2, 2013 Report April 2, 2013 PÅ Globalmotor i borlänge har de en -68 bullit grön fastback musse. Gt 390 till salu Citera
KOMETFOTO April 2, 2013 Author Report April 2, 2013 Hoppas någon köper den då.Blir nog svårt att göra reportage på en firmabil Kanske har en bil på gång nu men inget säkert än. Citera
KOMETFOTO June 14, 2013 Author Report June 14, 2013 Hoppas någon köper den då.Blir nog svårt att göra reportage på en firmabil Kanske har en bil på gång nu men inget säkert än.Då var ett av mina drömprojekt klart och publiceras i Wheels Magazine #9 16 Juli så har ni något att läsa om Gå gärna in och gilla KOMETFOTO på fb om ni vill följa mina jobb.Trevlig helg på er! Citera
Recommended Posts