TheBullitt March 15, 2013 Report March 15, 2013 Hejsan mina Mustang kompisar!Mitt namn är Axel Westbom, jag är 17 år och är bosatt uppe i Umeå. Jag har stort intresse för mustanger med tanke på att mina föräldrar har varsin mustang.Mina planer framöver är att jag ska skaffa mig en mustang själv när jag tagit körkort:). Jag hoppas jag kan få tips och idéer för när jag nu ska skaffa mig en mustang. Bästa hälsningar //Axel Westbom Umeå! Citera
turbo57 March 15, 2013 Report March 15, 2013 Lycka till med körkortet och med mustang intresset kul att det inte bara är vi "gamlingar" som tycker om en klassisk bilsort:D Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 15, 2013 Report March 15, 2013 Klart du skall ha Mustang, det finns ju lite att välja på, hoppas på ett snabbt och smärtfritt körkort,vi finns här för dig när du känner för att fråga;) Citera
NackaBosse March 16, 2013 Report March 16, 2013 Välkommen! När jag var 17 år var också Mustang min drömbil. Men då hade jag bara råd med en Folkabubbla. Först på äldre dar infann sig ekonomin för att uppfylla denna dröm och det har jag inte ångrat. Så dina föräldrar har var sin? Hoppas de är medlemmar i klubben. Kostar "bara" 400 kr per år och då får man vara med på allt kul, som klubben anordnar. Citera
pools March 23, 2013 Report March 23, 2013 Och idag blev det alltså affär! GRATTIS Axel!:D:D Hoppas att kommer att hakul med din Musse. Jag har ju hört att du kommer att bli medlem i klubben också.Eftersom du har varit med på flera träffar tidigare utan bil, så blir det väl ALLAträffar hädanefter? Du är så MYCKET välkommen i klubben! Vi träffades ju så sentsom i onsdags, och jag kunde se och höra hur entusiastisk du var över denna bilÄn en gång, GRATTIS!Vi ses,P-O Citera
TheBullitt March 24, 2013 Author Report March 24, 2013 Haha tack så mycket, P-O klart man måste gå med i klubben när man skaffat bil Citera
Boss April 18, 2013 Report April 18, 2013 Klart att grabben ska ha en Mustang ;-)Vilken typ av mustang vill du ha en gammal eller kanske en nyare sort?Lycka till med körkortet.ps svårt att behållade det om man kör Musse. Citera
Recommended Posts