mhdin March 29, 2013 Report March 29, 2013 Trevligt Danne, lägg gärna in flera bilder åt oss som inte är där. Citera
Anders Lindström March 29, 2013 Report March 29, 2013 (redigerad) Bilderna avgjorde saken... jag å Johan (sonen) åker ner till Elmia imorgon å kollar. 41 000 kvm utställningsyta låter coolt /Anders Ändrade %s av %s (%s) Citera
Daniel Linde March 30, 2013 Author Report March 30, 2013 Tyvärr var nätet tokslött inne på mässan. Så det gick inte att lägga upp mera "live".Här kommer några fler Citera
Anders Lindström March 30, 2013 Report March 30, 2013 Mycket folk här idag . Nenne representerar i corallen. Citera
Anders Lindström March 30, 2013 Report March 30, 2013 Tog en del bilder med nallen, vilket var halvsvårt då det var tjockt med folk.. Här är en rod jag riktigt föll förVackraste Mussen var Lars fantastiska 428 cobra jet. Den är SÅ läcker!! Massor med folk och när jag å Johan drog oss hemmåt var det lång kö inne för biljettköp, lång kö för att överhuvudtaget komma in och en låååång kö på motorvägen för att nå avfarten... /Anders Citera
Recommended Posts