Happy April 8, 2013 Report April 8, 2013 Ska lacka om bilen någon gång. Får jag ta bort den stora oranga blinkersen som sitter på bakskärmarna då?ser att många är utan den blinkersen.Ni ser blinkersen på min avatarbild Citera
pools April 8, 2013 Report April 8, 2013 Det är ingen blinkers. Det är bara ett reflex. Men den är lätt att ta bort. Tvåskruvar bara från insidan skärmen. Den fanns original på alla 68. Men ser liteolika ut beroende på om det är en tidig eller sen årsmodell. När man gjordeändringen vet jag inte riktigt, men det kan nog nån annan. Om den inte finnspå bakskärmen så är skärmen utbytt. På nytillverkade skärmar har man intestansat ut hålet just beroende på att det finns två olika varianter.Mvh.P-O Citera
Happy April 8, 2013 Author Report April 8, 2013 Det är ingen blinkers. Det är bara ett reflex. Men den är lätt att ta bort. Tvåskruvar bara från insidan skärmen. Den fanns original på alla 68. Men ser liteolika ut beroende på om det är en tidig eller sen årsmodell. När man gjordeändringen vet jag inte riktigt, men det kan nog nån annan. Om den inte finnspå bakskärmen så är skärmen utbytt. På nytillverkade skärmar har man intestansat ut hålet just beroende på att det finns två olika varianter.Mvh.P-Ohahahahah fan vilken sopa jag är jag bjuder på den Citera
pools April 8, 2013 Report April 8, 2013 hahahahah fan vilken sopa jag är jag bjuder på den På det här forumet finns inga sopor! Alla har bara olika mycket kunskap. Ochdet är ju just det forumet är till för. Att vi ska hjälpa varandra!Mvh.P-O Citera
Recommended Posts