Chimera April 20, 2013 Report April 20, 2013 Tjena,medan 71:an Mach 1 får lite kärlek i garaget i sommar, så tänkte jag skaffa ett subsitut. Ska kolla på en GT 2006 nästa torsdag. Tips på kontrollpunkter önskas!Snart är det gummibrännarsäsong igen... Tack på förhand!/Kimmen Citera
RoTe April 21, 2013 Report April 21, 2013 Carfax, carfax, carfax!Sedan bör man kolla sverigekonverteringen så att all belysning fungerar samt även farthållaren. Kan bli riktigt dyrt om den är felaktigt gjord.Läs även: http://grufmanbil.se/webshop/mektips/kopguideMustang05-09.pdf Citera
Chimera April 21, 2013 Author Report April 21, 2013 Den är duktigt krockad 2009 enligt Carfax USA. Är det någon har som har erfarenhet av att köpa smälld bil? Vad jag förstår kan den vara allt från OK till en helt annan bil med samma chassi och motor? Dvs årsmodell okänd... Citera
mike85 April 22, 2013 Report April 22, 2013 Den är duktigt krockad 2009 enligt Carfax USA. Är det någon har som har erfarenhet av att köpa smälld bil? Vad jag förstår kan den vara allt från OK till en helt annan bil med samma chassi och motor? Dvs årsmodell okänd...Jag hade aldrig köpt en sådan bil. Ser säker jätte fin ut men... Citera
RoTe April 23, 2013 Report April 23, 2013 Den är duktigt krockad 2009 enligt Carfax USA. Är det någon har som har erfarenhet av att köpa smälld bil? Vad jag förstår kan den vara allt från OK till en helt annan bil med samma chassi och motor? Dvs årsmodell okänd...Även om bilen skulle vara helt återställd och som ny har den fortfarande ett svart carfax vilket gör den svårsåld. Vill du sitta fast med en krockad bil som du inte kan sälja? Citera
MOS April 23, 2013 Report April 23, 2013 Den är duktigt krockad 2009 enligt Carfax USA. Är det någon har som har erfarenhet av att köpa smälld bil? Vad jag förstår kan den vara allt från OK till en helt annan bil med samma chassi och motor? Dvs årsmodell okänd...Utbudet är stort så mitt tips är att avvakta - tids nog dyker något upp som faller dig på läppen och som inte har varit med om det ena och det andra./MOS Citera
Recommended Posts