Jump to content

Mach 1 färgshema???? anybody??

Recommended Posts

Gäst

Idag står bilen på lack och ska målas imorgon eller fredag så det börjar bli brått att få reda på hur det mattsvarta fältet på huven ser ut??

Jag har en uppgift som lyder,,,,,från huvspringan är det 4 cm i bilens färg,,,,,sen 1 cm svart,,,,sen 3 cm i bilens färg,,,,,sen svart över till andra sidan,,,,,,stämmer det? tycker det ser brett ut med 1 cm svarta stripe,,,,,och sen 3 cm mellan nästa svarta?? finns det någon som vet??

eller har en bil man kan mäta på med kort varsel??

eller känner någon en Mach ! ägare i stockholmstrakten?

vore tacksam för skyndsamt svar

mvh R

Gäst

WOW!! så snabbt!!

Klart tacksam Per!!

vad gäller årsmodellen,,,,finns det nån annan??

Du förstår hur brått det var i och med att jag glömde nämna den....

mvh R

Gäst

69 så finns det bara denna på Boss & Mach 1

70 är helt annan.

71,,72 och 73 är ju också helt annan.

Gäst

Tack än en gång Per,,,,,nä.....du vet riktiga killar kör -69:or,,*s*

Har för mig jag messade med dig i vintras,,,,Var det du som hade den röda bilens som var på klubbens hemsidas framsida vid ett tillfälle då??

Känner du Fredrik i Eskilstuna??han har hjälpt mig med lite delar?

mvh R

Gäst
Tack än en gång Per,,,,,nä.....du vet riktiga killar kör -69:or,,*s*

Har för mig jag messade med dig i vintras,,,,Var det du som hade den röda bilens som var på klubbens hemsidas framsida vid ett tillfälle då??

Känner du Fredrik i Eskilstuna??han har hjälpt mig med lite delar?

mvh R

Ja det är möjligt.. Mitt minne sviktar ibland! :oops:

Jodå jag känner "Fege" på Hyrlif!

Vi hyr saxliftar av dom på jobbet.

Tror inte han har någon Musse nu eller?

Fredrik i Eskeltuna..var det inte han som för ett bra tag sedan hade en svart 69 mach1 till salu..Han begärde vell en så där 50000 mer en vad han gav för den.(rykte) någon som vet vad som hende med den mussen

• 1 month later...

Visst är det nog den Fradrik!

han har en Mach 1 lite titt som tätt....

men visst stämmer det även att du har en klarröd väldigt fin(om jag säger det är det OK) 69??

En del kan tycka det är fel att tjäna nån krona på en bil.....dock ej jag,,,,priset är mest en fråga om vad det är värt för köpare/säljare och sen bara att man kommer överens och båda är nöjda....Hur skulle du själv agera om änkan Karlsson erbjöd dig en org Boss 429 bil för 30.000:-

skulle du inte sälja den för mer när den dagen kom??

Själv har jag tex köpt en JL( Camaro bakaxel option) för 3.000:- och sålt till en överlycklig herre för 90.000:- - visst kostade jag på den lite oxå mn ändå.....

tror Fredrik sålt den...han har visst en del delar liggandes ,,,,,,dock ej de inredningsdelar jag söker( allt kring baksäte och hatthylla såsom sidostycken och paneler etc) när jag försöker bygga tillbaka enracebilsbygge till "lätt modifierat orginal"

Hör gärna av Er om ni har nåt som ligger extra och samlar damm på hyllorna

mvh R