Gtttggg May 1, 2013 Report May 1, 2013 Mycket snygg bil du har. Synd att du har den stora regskylten fram bara. Det går att beställa en mindre. Citera
Taz May 1, 2013 Author Report May 1, 2013 Nyregistrerad Fick skyltarna i tisdags . Ska vänta lite och beställa en bakskylt till senare . Citera
Taz October 13, 2013 Author Report October 13, 2013 Hösten passar oss väldigt bra. Än har vi inte gått i ide .. =) Citera
RoTe October 19, 2013 Report October 19, 2013 Nyregistrerad Fick skyltarna i tisdags . Ska vänta lite och beställa en bakskylt till senare .Först och främst vill jag bara säga vilken galet läcker färg den har!! Sedan vill jag upplysa om att det är olagligt att sätta en liten skylt fram om det står i regbeviset att det ska vara en stor. Jag föreslår att du klagar hos transportstyrelsen och säger att du inte kan montera en stor skylt utan att böja den och böja den får man inte göra. Man får inte göra någon åverkan alls på skyltarna! Du kan ta en bild rakt uppifrån på en stor skylt som är rak och sitter på fronten, den kommer sticka ut på sidorna, alltså ha ett stort glapp mellan skylten och fronten. Det är en skaderisk som du bör framhäva för transportstyrelsen. Helst ska man ju ha kvar original USA-skylthållare i nosen då det blir mer självklart att bilen är gjord för liten skylt. Citera
monsterbilen October 19, 2013 Report October 19, 2013 Mycket vacker färgpassning till trädens löv. Imponerande vackert.(¶) Citera
MarSa October 21, 2013 Report October 21, 2013 Snygg bil, superläcker färg!...(och härlig bild!) Och välkommen till forumet! Citera
Taz November 30, 2013 Author Report November 30, 2013 Å så är man med i gemenskapen då . CMC#: 4491 Citera
Taz December 3, 2013 Author Report December 3, 2013 Enligt alla konstens regler så har jag samma email på alla ställen som det skall vara för att få "grönt" namn och en liten skylt under namnet.. Men har inte sett detta ännu .. Gör man nu då ? Citera
mhdin December 3, 2013 Report December 3, 2013 Enligt alla konstens regler så har jag samma email på alla ställen som det skall vara för att få "grönt" namn och en liten skylt under namnet.. Men har inte sett detta ännu .. Gör man nu då ?Man väntar tills betalningen är registrerad, sen efter ett tag så kommer den. Citera
Daniel Linde December 3, 2013 Report December 3, 2013 Enligt alla konstens regler så har jag samma email på alla ställen som det skall vara för att få "grönt" namn och en liten skylt under namnet.. Men har inte sett detta ännu .. Gör man nu då ?Mellan 1 november och sista december görs ingen synkronisering mot forumet.Detta pga vårt medlemssystem och nästa års fakturor (detta kan komma att ändras till nästa år men så här gör vi denna gång). Den 1 januari rullar allt på igen med automatik.//Danne Citera
Taz December 11, 2013 Author Report December 11, 2013 Fick välkomstpaket idag . Men Kalender och medlemskort är 2013. Borde det inte vara för 2014 . ? Citera
monsterbilen December 11, 2013 Report December 11, 2013 Medlemskortet kan inte vara för ett år som ännu inte startat. Jag gissar att du får ett nytt kort senast i mars med 2014 på det.(tapatalk) Citera
Daniel Linde December 11, 2013 Report December 11, 2013 Du fick för 2013 för att du anmälde dig iår/nyss.2014 kommer med MF1. Citera
Taz January 20, 2014 Author Report January 20, 2014 Vill ut åka ..................... Nu .. =) Citera
Recommended Posts