May 2, 201311 yr comment_126845 Det är rätt schysst vad man kan göra med en iPhone och en liten fotoapp. Appen heter Snapseed och är nu förtiden gratis... tror jag :-) Jag blev ganska nöjd ändå...
May 2, 201311 yr comment_126848 Det roliga är att jag upptäckte att jag har den installerad sen länge på min lur, men förmodligen har jag provat lite och sen släppt den. Nu måste jag ju börja om med det
May 2, 201311 yr Author comment_126850 Det roliga är att jag upptäckte att jag har den installerad sen länge på min lur, men förmodligen har jag provat lite och sen släppt den. Nu måste jag ju börja om med det Haha.. Gör det. Den är grym. Har använt den väldigt mycket faktiskt, även på min iPad där den gör sig ännu bättre :-)
May 8, 201311 yr comment_127114 Tack för tipset, vilken skön app! Jag måste bara testa och härma lite.
May 10, 201311 yr Author comment_127172 Tack för tipset, vilken skön app! Jag måste bara testa och härma lite. Hehe.. Helt rätt!! Blir braSnyggt!