laxkungen May 9, 2013 Report May 9, 2013 Vad kan det vara för pysande ljud som uppkommer under en 5-10 sekunder efter att man har stängt av motorn på en 302:a. Ljudet är på förarsidan. Citera
ollel May 9, 2013 Report May 9, 2013 HejÄr d motorn som pyser? D kan inte vara vaccumklockan för bromsservot som läcker?Mvh Olle Citera
laxkungen May 9, 2013 Author Report May 9, 2013 Hur kan man se om vaccumklockan läcker? Det kan inte vara något med insuget? Citera
ollel May 9, 2013 Report May 9, 2013 Vad jag förstod så pyser det efter du stängt av motorn? Lättast å kolla om pyset kommer från vaccumservot är å koppla bort vaccumslangen å plugga den, sen starta å sen stänga av å höra om pyset forfarande är kvar. Annars har jag ingen aning om var det kan tänkas pysa efter man stängt av motorn-Mvh Olle Citera
Ashley Helena Terese May 9, 2013 Report May 9, 2013 Min bil pyser alltid efter. Har varit så i fyra år. Inget fel o inget o bry sig om. Har en Mustang GT 2007 4,6 l Citera
Recommended Posts