Guztav May 29, 2013 Report May 29, 2013 Jag är lite sugen på att skaffa lustgas. Fundera på ZEX kompletta kit som verkar vettigt. http://www.zex.com/zx/05-10-ford-mustang-gt-nitrous-system.htmlMin bil har öppet luftfilter och tune från Brenspeed och jag är lite fundersam över om jag kan köra lustgas tillsammans med det eller inte. Enligt Brenspeed så måste jag köpa lustgaskitet från dom så dom kan ändra min tune. Men enligt Zexs kundservice så behöver jag inte ändra min nuvarane Brenspeed tune. Vem ska jag tro på, båda vill ju förstås sälja? Nackdelen med att köpa från Brenspeed är att dom vägrar sänka värdet på paketet vilket ger hög moms och tullavgift. Vad tror ni? Någon som kör med lustgas? Citera
Claes CMC 1489 May 29, 2013 Report May 29, 2013 Tjaa.... Brenspeed kan nog sin sak, kör själv med deras grejor, tror inte det finns nån som kan Mustang bättre, det är ju det enda dom gör.... Citera
Recommended Posts