MustangDriver June 17, 2013 Report June 17, 2013 Är detta en orörd skärmkant ( normal "Mustang finish" ?)http://www.forumbilder.se/CEJIK/skarmkant-bak-mustang.bmpUtan att vara ngn expert tycker jag denna kant inte är orörd dvs ej utbytt ?Har jag fel ? Citera
mhdin June 17, 2013 Report June 17, 2013 Vad är normalt. omöjligt att säga, men det ser ju knöligt o. dant ut...så då kanske det är orört. Citera
MustangDriver June 17, 2013 Author Report June 17, 2013 Vad är normalt. omöjligt att säga, men det ser ju knöligt o. dant ut...så då kanske det är orört.Säljaren framhäver bilen som orörd original ,aldrig omlackad ......... jag tycker denna skärmkant ser bytt och sen väl använd ut Undrar också varför de små hålen finns där ? Citera
turbo57 June 17, 2013 Report June 17, 2013 Håller med Micke, svårt att säja vilket, hålen borde inte finnas, men innerskärmen är nog värd att kolla, det lilla man ser är inte positivt/Leif Citera
Tbird June 18, 2013 Report June 18, 2013 Kan mycket väl vara original, ser ut att vara punktsvetsad från fabrik.Hålen som finns i hjulhuset kan vara att man har haft en kromlist ditsatt i hjulhuset. Citera
MustangDriver June 18, 2013 Author Report June 18, 2013 Kan mycket väl vara original, ser ut att vara punktsvetsad från fabrik.Hålen som finns i hjulhuset kan vara att man har haft en kromlist ditsatt i hjulhuset.Tycker passningen inner/ytterskärm ser rent av dålig utMen det kanske är normal finish på en amerikanare ?? Citera
Tbird June 18, 2013 Report June 18, 2013 Passningen mellan inner/ytter skärmkant är inte bättre än så från fabrik."Normal" finish Citera
MustangDriver June 18, 2013 Author Report June 18, 2013 Passningen mellan inner/ytter skärmkant är inte bättre än så från fabrik."Normal" finishOk Tack för info !Undertecknad mer van och "bortskämd" med Mercedes Benz finish Håller på att leta efter en fin Mustang 1964-68 ( helst en -67:a) Citera
Recommended Posts