June 22, 201311 yr comment_128500 Är det någon som har tipps om vem som säljer färdig bur till mustang gt -05
June 22, 201311 yr comment_128506 finess.se kan nog bygga in en bur åt dig, blir ju dock dyrare än att köpa byggsats och svetsa in själv.
June 23, 201311 yr Author comment_128507 Ok har inte pratat med dom utan sökte bara på deras sida. Hittade inget där, jag vill nog ha en byggsats och få i den själv de kan inte va så svårt va?
June 26, 201311 yr comment_128587 Jag har en liggandes som jag köpte av Håkan Prytz på Mustang Performance. Han har använt samma i sina bilar han byggt (Shelby Cobra bilarna). Alla rör är redan böjda och bockade, så det är bara att svetsa fast allt. Förstärkningsplattor mm finns..Hör av dig om du är intresserad
June 28, 201311 yr Author comment_128654 Jag har en liggandes som jag köpte av Håkan Prytz på Mustang Performance. Han har använt samma i sina bilar han byggt (Shelby Cobra bilarna). Alla rör är redan böjda och bockade, så det är bara att svetsa fast allt. Förstärkningsplattor mm finns..Hör av dig om du är intresseradJa det är intressant skicka ett pm med ditt tel nr så kan jag ringa.