Jump to content

Fanta, nybliven Mustang ägare Göteborg


Recommended Posts

Hej alla

Igår köpte jag mig en 01a cab med V8a, endast 1 ägare i Florida och 1 ägare/brukare här, intagen 2007, ca 13500mil vilket inte är så farligt, välvårdad bil som nu skall tvättas och vaxas´, invändigt blir det tvätt av både panel och rengöring av skinnklädsel, igår körde jag nästan 40 mil :)

Fanta kallas jag på nätet men heter Jonas, 41år bor i Lerum strax utanför Göteborg, detta är min 3de Mustang genom åren, tidigare har jag ägt en -68 HT och en -95a som jag importerade ifrån Tyskland. Känns bra att vara Mustang ägare igen!

Det kommer att bli en massa inlägg då det är många frågor som jag funderar på, bara en lien förvarning...

Är det många här som bor i GBG området? Har planer på att vara aktiv och åka på träffar mm, hoppas vi ses på vägarna :)

PS när vi nästan var hemma efter 27mils körning så svängde vi in i området där vi bor, 2 små killar lekar på gräsmattan och den ena kanske 7år tittar upp och säger -Fin Mustang du har, klockrent! Ds

post-5000-144839325214_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej Jonas!

Grattis till ditt fina nyförvärv, och välkommen tillbaks till mustangvärlden! :thumbup:

Angående din fråga om aktivt arbete är kanske inte jag rätt person att svara på, är ju så ny, men det bästa är nog att kontakta någon som redan jobbar aktivt...in din region eller på central nivå...eller vilken nivå du tänkt lägga ditt arbete..om det var aktiv på det sättet du menade...:confused:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...