Daniel Linde July 31, 2013 Report July 31, 2013 (redigerad) Här kommer lite intressant mustangstatistik som är hämtad idag! Ändrade %s av %s (%s) Citera
Patrik Mustang67 July 31, 2013 Report July 31, 2013 Intressant. Gissar att detta är medlemmar i klubben? Vet nån hur många mustanger det finns totalt i Sverige? Min gissning är att hälften av alla mustangägare är med i klubben? Citera
Daniel Linde July 31, 2013 Author Report July 31, 2013 Intressant. Gissar att detta är medlemmar i klubben? Vet nån hur många mustanger det finns totalt i Sverige? Min gissning är att hälften av alla mustangägare är med i klubben?Det är statistik från Transportstyrelsen.Klubben har ca 2900medlemmar och det finns 3500 bilar registrerade i klubben. Citera
laxkungen August 1, 2013 Report August 1, 2013 Om man vill ha fram hur många som exempelvis har en viss färg eller variant av ett visst årtal hur får jag fram det? Citera
MathiasW August 1, 2013 Report August 1, 2013 7st från 1964? vad borde vara korrekt? nu känns det som endast ett fåtal "tidiga 65:or" registrerats som 1964 och några som 1965. Citera
MarSa August 1, 2013 Report August 1, 2013 Om man vill ha fram hur många som exempelvis har en viss färg eller variant av ett visst årtal hur får jag fram det?Om du menar hur många som tillverkades osv är det här en toppensida! Lätt att grotta ner sig i...http://mustangattitude.comVad som finns i Sverige har jag inga uppgifter om, men vet att många lackas om till andra färger än originalkulörerna... Citera
Recommended Posts