pools September 11, 2013 Report September 11, 2013 http://mustangforums.com/articles/previews/more-2015-mustang-renders.phpMvh.P-O Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 11, 2013 Report September 11, 2013 Vilken tråkig variant om det nu är riktiga bilder, färgen var bra, tycker ja. Citera
NackaBosse September 11, 2013 Report September 11, 2013 Det kan inte bli mycket ljus ur dom strålkastarna, smala som kinesögon.Men vänta nu, 2015? Vi har ju inte kommit till 2014 ännu:confused: Citera
pools September 16, 2013 Author Report September 16, 2013 Det kan inte bli mycket ljus ur dom strålkastarna, smala som kinesögon.Men vänta nu, 2015? Vi har ju inte kommit till 2014 ännu:confused:Nä, du vet ju att utvecklingsavdelningarna ligger alltid ett år före. Man måste juhinna testa innan allt kan gå i produktion. Och tillverka alla nya tillverkningsverktyg.Ändå tycker jag att man är otroligt snabb på att utveckla en ny modell. Kanske ärredan nu 2016 års modell på ritbordet. Och kinesögonen är förmodligen LED-ljus.Eller också kommer dom att ändra innan produktion.Förresten Bosse! Vi fick i dag ett e-post från styrelsen, nästa årsmöte bliri Båsenberga som tidigare. Vi ses väl där?Mvh.P-O Citera
NackaBosse September 17, 2013 Report September 17, 2013 Jodå, jag planerar att komma på årsmötet nästa år också. Kommer nog att bli extra spännande med planeringen inför den stora träffen i Sälen. Citera
pools September 18, 2013 Author Report September 18, 2013 Jodå, jag planerar att komma på årsmötet nästa år också. Kommer nog att bli extra spännande med planeringen inför den stora träffen i Sälen.Bra, Bosse! Du är en RIKTIG Mustangentusiast!Senaste nytt om Sälen är att det förmodligen blir flyttat till helgen 1-3 augusti.Mycket bra tycker vi i Västerbotten och Norrbotten, då det inte kommer attkrocka med Lycksele Motorvecka v. 30.Mvh.P-O Citera
Recommended Posts