peckapecan September 23, 2013 Report September 23, 2013 Hallåj allaSka det vara någon koppar/alu bricka på oljepluggen till en -05 GT ? Citera
Gtttggg September 23, 2013 Report September 23, 2013 Hallåj allaSka det vara någon koppar/alu bricka på oljepluggen till en -05 GT ?Ingendera. Det sitter en O-ring av gummi på oljepluggen. Citera
RoTe September 23, 2013 Report September 23, 2013 Ingendera. Det sitter en O-ring av gummi på oljepluggen. Precis så! Detta är mycket uppskattat av en som är van att skruva Volvo där man måste byta packning så fort man haft lös någon pryl. Än har jag inte hittat en enda packnings som inte går att använda igen på Mussen. Citera
peckapecan October 1, 2013 Author Report October 1, 2013 Kan tillägga att det satt en kopparpackning på min plugg... Citera
Gtttggg October 1, 2013 Report October 1, 2013 Kan tillägga att det satt en kopparpackning på min plugg... Mysko.... den ska inte behövas om O-ringen finns på pluggen och är inte skadad. Citera
Recommended Posts