Naper September 25, 2013 Report September 25, 2013 Jag jobbat just nu i USA och har köpt mig en 2014 Mustang GT CS och har lite funderingar..Var kommer jag få för "problem" att ta hem den som flyttgods?Jag har också tittat på Roush step 1 turbo paket. Kan jag få in den i Sverige med den? Kommer det sänka eller höja värdet på bilen med turbon om jag vill sälja den när jag kommer hem?Min första Mustang Citera
Tbird September 26, 2013 Report September 26, 2013 Går det som flyttgods.Då ska det inte vara några problem med turbo, se dock till att det skrivs in vid registreringsbesiktningen. Citera
Daniel Linde September 26, 2013 Report September 26, 2013 Går det som flyttgods.Då ska det inte vara några problem med turbo, se dock till att det skrivs in vid registreringsbesiktningen.Är det så generöst verkligen?Låter ju bra isåfall. Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 26, 2013 Report September 26, 2013 Hej.Visst är det fantastiskt, flyttgods får den vara precis som den varit i USA:cool:.Import för eget bruk = skruva sönder, sätta dit, koppla om, byta ut, bygga om, kanske godkänd:shifty:. Citera
RoTe October 1, 2013 Report October 1, 2013 Om turbo vet jag inget, men annars är det bara att fixa vita parkeringsljus fram, stansa in chassinummer och besikta. För att gå in tullfritt måste du ha ägt bilen i minst ett år i utlandet och sedan får du inte sälja den inom ett år i Sverige. Citera
Sa-Malmoe October 2, 2013 Report October 2, 2013 Hej.Visst är det fantastiskt, flyttgods får den vara precis som den varit i USA:cool:.Om det nu stämmer det du säger varför ser man inte sådana här ekipage på de svenska vägarna?? Citera
Tbird October 2, 2013 Report October 2, 2013 Jag hade en Bronco med Paxton kompressor, höjd och med större däck som jag tog hem som flyttgods.Detta är vad som står i papprerna. Citera
Recommended Posts