Boss October 12, 2013 Report October 12, 2013 Hej Finns det någon som har köpt detta ?Undrar om det funkar i Svedala är bra sugen att köpa det.http://www.americanmuscle.com/raxiom-gps-nav-1014.html Citera
Janne H October 12, 2013 Report October 12, 2013 Borde fungera då nav programmet är från Europa.Janne H Citera
Boss October 16, 2013 Author Report October 16, 2013 Synd bara att man missade den när man var i USA .Hur vet du att det är Europa kartor ,program i den?Med vänlig hälsning, Bosse Citera
Janne H October 16, 2013 Report October 16, 2013 Jag sa inte att kartan var europa utan programvaran var där ifrån.Googla iGO Primo 2.0 så hittar du den. Så det borde gå att ladda in ny karta.Janne Citera
Janne H December 12, 2014 Report December 12, 2014 Nu har den anlänt!Blir lite arbeta under julen att installera.Enligt instruktion mycket enkel att installera.Janne H Citera
Janne H December 14, 2014 Report December 14, 2014 Troligtvis kommer allt att fungera.Kommer montera den i mellandagarna.Kartorna finns för Europa, har precis laddat ner dem.Priset blev överkomligt drygt 5000 kr.Janne H Citera
Sa-Malmoe December 15, 2014 Report December 15, 2014 Priset blev överkomligt drygt 5000 kr.Janne HDå har du väl knappast skickat efter den utan någon tagit hem den till dig ? För 700$ på AM är ju ca 5400 kr sen är det ju frakt och jag vet då ingen som skickar fraktfritt från USA. Har man sen otur så tillkommer tull och moms. Citera
Janne H December 16, 2014 Report December 16, 2014 Jag köpte inte den från AM.Utan på Amazon. Jag betalde ett lägre pris än vad AM tar.Fick säljaren att skriva att det var demoprodukt.Frakten via Jetcarrier är under 400 kr från USAJanne H Citera
Sa-Malmoe December 16, 2014 Report December 16, 2014 Då har du gjort ett bra köp för jag hittar ingen annan än den på AM Varken på amzon eller e.bay Citera
Boss December 16, 2014 Author Report December 16, 2014 Ska bli kul och se om den funkar Janne . Skriv och berätta när du monterat den Mvh Citera
musse/lightning December 18, 2014 Report December 18, 2014 Hej . Har också sökt en lösning på navproblemet. Hittat carperformance som säljer en lite annanlösning. man behåller mustang original prylarna, byter inte display eller radio. byter ett litetkort i det befintliga systemet och får Europa kartor (igo) förmodligen rätt lika med raxiom men slipper bytabort mustang original systemet om man vill ha det kvar. Har inte sett det i verkligheten mer än på tubenoch fått info på mail.Uffe Citera
Sa-Malmoe December 19, 2014 Report December 19, 2014 Hej . Har också sökt en lösning på navproblemet. Hittat carperformance som säljer en lite annanlösning. man behåller mustang original prylarna, byter inte display eller radio. byter ett litetkort i det befintliga systemet och får Europa kartor (igo) förmodligen rätt lika med raxiom men slipper bytabort mustang original systemet om man vill ha det kvar. Har inte sett det i verkligheten mer än på tubenoch fått info på mail.UffeVet du vad det kostar då? För jag tycker inte om att man måste regga sig på sidan bara för att få reda på priset. Citera
Janne H December 20, 2014 Report December 20, 2014 Vet du vad det kostar då? För jag tycker inte om att man måste regga sig på sidan bara för att få reda på priset.Var in på deras sida och kollade, 799 € och de talar inte om vad man får.ingen beskrivning på installation. Inte mer än en film som inte säger så myckethoppas det inte är en bluffsida.janne h Citera
musse/lightning December 20, 2014 Report December 20, 2014 Jag har mailat lite och man får en Gps box för kartor och det lilla kort som ska bytasi skärmen och en antenn som ska sitta under instrumentbrädan .Går nog att använda mustang original. om det skiljer något mellan antennerna så är det matnings spänningen och det går att ordna om man vill ha kvarmustang original antenn + ett kablage. plugg n play ska det vara.Men stället ligger i Alvesta så det går säkert att åka förbi och titta vad man får, det tänkte jag göra.inte köpa grisen i säcken. Citera
Janne H December 21, 2014 Report December 21, 2014 Jag har mailat lite och man får en Gps box för kartor och det lilla kort som ska bytasi skärmen och en antenn som ska sitta under instrumentbrädan .Går nog att använda mustang original. om det skiljer något mellan antennerna så är det matnings spänningen och det går att ordna om man vill ha kvarmustang original antenn + ett kablage. plugg n play ska det vara.Men stället ligger i Alvesta så det går säkert att åka förbi och titta vad man får, det tänkte jag göra.inte köpa grisen i säcken.Ja det hade jag också gjort.Hemsidan verkar inte seriös då det inte finns någon info om telefon,adress,mejl eller vem som står bakom den.Janne H Citera
FastMagnus January 9, 2015 Report January 9, 2015 Troligtvis kommer allt att fungera.Kommer montera den i mellandagarna.Kartorna finns för Europa, har precis laddat ner dem.Priset blev överkomligt drygt 5000 kr.Janne Hhur gick det för dig??? Vi är nog många som är lite nyfikna Citera
Janne H January 10, 2015 Report January 10, 2015 Jag har börjat men det kom lite sjuka barnbarn i mellan som tog min tid, så det blev inte färdigt.Ska försöka få lite egentid i helgen så jag kan slutföra det.Återkommer med bilder mm.JH Citera
Janne H March 17, 2015 Report March 17, 2015 Hej!Nu blev jag äntligen klar med installationen.Det har kommit lite i mellan semester och just nu vattenskada i huset.Lite bilder funkar kanon bättre än jag väntat.Janne H Citera
Janne H March 17, 2015 Report March 17, 2015 hade du bakkamera innan också?Nix körde med den som fanns med Citera
Recommended Posts