RolfLykkeDK November 11, 2013 Report November 11, 2013 Hej Mustang Club of SwedenJeg har lige registreret mig selv på dette forum da jeg også synes at I har en masse gode forum tråde her på denne Mustang Club.Jeg har selv en 1967 Mustang Fastback Eleanor og en 1968 Mustang Fastback S-Code her i Danmark, og regner med at komme med til Race-Days på bl.a. Sturup Raceway her i 2014 Er det egentlig nogle af jer der kommer til Sturup i 2014 med jeres Mustangs?Anyway, ville også lige gøre opmærksom på at jeg har en masse unikke Mustang dele til Salg også.Skal nok poste delle i "Til Salg" afdelingen.Men her er Linket med Billeder til den danske site:http://www.mustangklubben.dk/index.php/forum/11-reservedele-saelges/22011-full-1967-68-mustang-fb-conv-coupe-eleanor-kitHåber på at kunne bidrage en masse til denne side i fremtiden.Jeg bliver kaldt for "Eleanor Guru'en" på det danske mustang-site da jeg ved næsten ALT om Movie-Correct Eleanors.Her er et billed af min bil: Citera
Recommended Posts