Mallemia November 14, 2013 Report November 14, 2013 Hej, jag är ny medlem. Är 52 år, har äntligen köpt mig en Mustang GT -06 Cabbe.Har varit sugen i ett par år, så nu i slutet av april när jag fick syn på den här så slog jag till!Det blev ju den bästa sommaren på många år, så det blev ganska många mil på vägarna.Tack för mig.Mvh.Anton Citera
Anders Lindström November 14, 2013 Report November 14, 2013 Välkommen hit Anton å grattis till din fina Musse Citera
Norwall November 17, 2013 Report November 17, 2013 Välkommen! Skönt att du fick en kanonsommar med många mil!Håll oss gärna uppdaterade om det händer något i garaget i vinter...mvh Andreas Citera
Mallemia November 17, 2013 Author Report November 17, 2013 Välkommen! Skönt att du fick en kanonsommar med många mil!Håll oss gärna uppdaterade om det händer något i garaget i vinter...mvh AndreasTack så mycket! Citera
PeterF November 18, 2013 Report November 18, 2013 Från Bankeryd Jönköping?Sent from my GT-N7000 using Tapatalk Citera
Recommended Posts