Jump to content

Artikel: 2015 Ford Mustang - Bilder och kuriosa


Daniel Linde

Recommended Posts

Mustang 2015 är nu lika vacker och fräck som de tidigare 65-68 modellerna, fastän i en modern version.

Kolla bakdelen som nu bara är så läcker. Nedtill har man tagit upp de gamla Tailpipsen från 65-66 GT modellerna och man har även Shelby inspiration där. Bilen behöver ingen sänkning längre efter köp, då den bara är såååå rätt nu. Interiört har man också lyft den till en högre division, med bl.a tvåfärgad läderklädsel. Nästan likt den äldre Palomino klädseln. Grattis till alla riktiga Mustangälskare, HÄR ÄR BILEN;)

Link to comment
Share on other sites

Undrar vad som kommer att skilja USA modellen mot EU modellen.

Såg att det inte var sidoblinkers på bilen, och det är synd att man skippat det sekventiella blinkersen.

Och när jag tittar närmare på den så finns det mycket likheter med deras Fusion,

bland annat på taklinjerna.

Kommer bilen att byggas i USA eller EU för vår marknad?

//Janne H

Link to comment
Share on other sites

Fronten är inte lyckad. Designelementen från 60-tals klassikerna framställs allt mer utsuddade. Utformningen av grill och strålkastare exempelvis. Skulle kunna vara taget ifrån en Aston Martin eller Audi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej

Ja.Ja ännu en bil för lata, det är min åsikt, var tog Mustangen i vägen, det skulle ju följa

historien tappning 74-76, dom har nog glömt något tycker jag.

Efter den modellen skall det bli kul att se Fox 87-93 i ny tappning, kan bli jäkligt intressant.

Det blir också spännande att se vad GM gör, dom kanske sansar sig mer, behåller retrokänslan.:shifty:

Synd att inte fler än jag erkänner att det är slut med Mustangens rätta känsla i historien om

FORD Mustang, den nya 2015 ser då inte ut som en Mustang man tänkt sig.;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...