Göran-1275 December 26, 2013 Report December 26, 2013 Hallå där ! Förströat mig mellan julmaten att försöka få stil på dörrarna i mussen. Jag skall lacka insidorna och det är en svart metallic färg. Är det ngn som känner färgkoden eller var jag kan hitta denna kulör ???? Citera
Snorre70 December 27, 2013 Report December 27, 2013 Den är väl inte matallic svart inne! som original! Citera
fast66 December 27, 2013 Report December 27, 2013 Den heter Charchoal Back Poly och har en metallic eller iridicent (regnbågsskimrande) effekt - ytterst minimal, men synlig. Effekten uppnås genom att spraya dörrens plåtdelar med semi gloss black (sidenmatt) - inte för tjockt för då försvinner lädermönstringen. Därefter ett par tunna sprayvarv med en spraybomb med rätt charchoal black poly - inredningsfärg. Kolla med VP, Ullman etc eftersom det är det snabbaste sättet att få tag i denna färg. köp från USA betyder ytfrakjt IIUC./Claes Citera
Göran-1275 December 27, 2013 Author Report December 27, 2013 Okidocki , JÄTTETACK då skall jag kolla med gubarna Hasse o Co på VP. Jättebussig och så önskar jag en riktigt god fortsättning //Göran Citera
Recommended Posts