Christoffer_C January 12, 2014 Report January 12, 2014 Hej. skulle någon kunna ta kort på Cstolpen på er 64-65 HT i lite olika vinklar?Jag är lite osäker på formen som skall vara på urgröpningen som skall gå runt bakrutan och sedan fasas ut mot bakskärmen.Vore kanon om det gick att ordna relativt snart. Hittar inga bra närbilder på det området på nätet där det syns tydligt.Tack på förhand!/Christoffer. Citera
Christoffer_C January 16, 2014 Author Report January 16, 2014 Ingen som kan hjälpa genom att ta kort på sin bil? Skulle behöva dem omgående då jag tänkte hinna lacka bilen i helgen och således då hinna slipa klart formen idag/imorgon. Citera
Horsyhorse January 16, 2014 Report January 16, 2014 Står precis med c-stolpen jag med.Jag har spacklat/slipat "som plåten ser ut", och det har blivit en mkt fin utfasning.(Hur ska man beskriva sådana här detaljer i text?) Dra ett sms till 0701528244 så kan jag skicka över en bild(om det inte har löst sig)Pierre Citera
Christoffer_C January 18, 2014 Author Report January 18, 2014 Står precis med c-stolpen jag med.Jag har spacklat/slipat "som plåten ser ut", och det har blivit en mkt fin utfasning.(Hur ska man beskriva sådana här detaljer i text?) Dra ett sms till 0701528244 så kan jag skicka över en bild(om det inte har löst sig)PierreTack! då vi tennade upp skarven mellan tak och skärmkant så blev det lite fel. men vi fick bilder skickade av grabbarna på VP, så det löste sig hoppas jag Tack ändå!//C Citera
Recommended Posts