peckapecan January 16, 2014 Report January 16, 2014 Funderar på denna http://www.brenspeed.com/3000jlt3.htmlAng tunern, innehåller den en generell custom tune eller måste man speca vad man bytt i bilen ? Citera
Ronis January 19, 2014 Report January 19, 2014 Jag har ett sånt CAI du länkar till. Helt OK passform.När du beställer får du uppge om, och i så fall vad, som ärbytt på bilen. Sen bakar dom en tune som passar dina modifieringarinkl ditt CAI. I alla fall Brenspeed brukar sen lägga in 3-4 olika tunessom t.ex "Race" och "Street" för olika oktantal.Lycka till med ditt CAI mvh/ Ronis Citera
peckapecan January 20, 2014 Author Report January 20, 2014 Hur är det effektmässigt?, eftersom jag kört utan tune lär det väl märkas iaf? Skickat från Note 3 Citera
Ronis January 20, 2014 Report January 20, 2014 Hur är det effektmässigt?, eftersom jag kört utan tune lär det väl märkas iaf? Skickat från Note 3På papperet ska det bli några hästar till. Som alla tunersså "luras" dom genom att ändra pedalkaraktär och i defall du har automat även växlingspunkter och växlingstryck.I mitt fall så bytte jag även kammar så jag har svårt attsäga vad som gav vad. Sughästar kostar....Mvh/ Ronis Citera
Recommended Posts