Jump to content

Dra om el


Marty

Recommended Posts

Jag fick lite påbackning när jag veteranföräkrade bilen. Bl.a. Genomföring från motorrum till kupé. Sedan är det många tomtar som gjort lösningar under årens lopp verkar det som så jag hade nog tänkt ha nån som kunde rensa upp så allt är ok. Ser inte så kul ut under insrumentbrädan nu om man säger så. Dessutom så är jag helt kass på bilelektronik så jag lämnar med glädje in till nån som kan så att allt blir korrekt.

Link to comment
Share on other sites

Jag fick lite påbackning när jag veteranföräkrade bilen. Bl.a. Genomföring från motorrum till kupé. Sedan är det många tomtar som gjort lösningar under årens lopp verkar det som så jag hade nog tänkt ha nån som kunde rensa upp så allt är ok. Ser inte så kul ut under insrumentbrädan nu om man säger så. Dessutom så är jag helt kass på bilelektronik så jag lämnar med glädje in till nån som kan så att allt blir korrekt.

Ett tips; American Autowire . com har svensk representant Jon Nilsson 0738-262428

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Hade jätteproblem med min 67:a när jag köpte den, elsystemet brann upp i motorrummet. Idag är alla el-härvor utbytta (eftermarknads "original"). Lätta att byta och alla kontaktstycken sitter på härvorna. Köpte hos NPD i Florida. Är lite dyrare än "Painless" men enklare att installera. Bilen & elen fungerar klockrent numera,inga problem sen jag bytt allt 2006.

Mvh,

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...