Jump to content

Haya från Norrköping med nyinköpt Mustang GT 2011:a.


Haya

Recommended Posts

Hej på er!

I lördags köpte jag äntligen en Mustang GT. Det blev en röd med svarta stripes, 2011:a Premium med automat från Halmstad. Den har funnits till salu hos Bendts Bil för 289.000kr och stämde in på alla min önskemål om hur min Mustang ska se ut med färger, utrustning etc. Efter att ha haft ca 15 st olika motorcyklar och åkt sedan 16 års ålder dvs. 24 år så bytte jag bort min Harley Davidsson.

Lite info om mig:

Haya kallas jag på Internet, men jag heter Johan och har nyligen fyllt 40år (kris?) och bor i i Norrköping, Östergötland. Mitt arbetsliv består av att arbeta med digitala medier. Jag bor med min sambo och våra 2 barn på snart 3 och 6 år. Vi har lagt ner mycket tid på renovering senaste 2 åren och behöver nu mycket nöje =)

Jag körde Mustang för första gången som åtta-åring ute på landet. Jag fick sitta i min pappas knä och styra hans Mustang mach 1 -73:a. När jag sedan fick körkort körde jag runt i hans Mustang GT -89:a cab manuell.

Förutom mitt stora motorintresse är jag väldigt sportintresserad och har tävlingscyklat på landsväg.

Finns det många Östgötar här på forumet? Jag har tänkt åka runt på lite träffar och hoppas att vi kommer ses i framtiden.

// Haya

post-8278-144839390883_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Välkommen hit Johan!

Du gjorde helt rätt som bytte bort mc mot Mustang, gjorde själv samma sak, för att det blir roligare när man är fler!

Jag tror att östgötarna är ganska aktiva på den sidan Vättern annars är du välkommen till landet mellan sjöarna och hälsa på!

mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Bexxen: Tack så mycket, jag är supernöjd.

Robban1: Tack, var det 40års kris? ;)

Norwall: Ska bli så grymt kul att kunna ta med ungarna och frugan. Vart ensamt på MCn =)

P.s bilen är lik Blixten Mq Queen för er som vet vem det är, jag är kung hos barnen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...