fredrik.mickelsson February 17, 2014 Report February 17, 2014 Håller på att skruva min ny renoverade c6 låda med motorn igen, och vart å fundera på en sak om vacumet till modulatorn. Vart ska vacumet tas ifrån? För som det är nu går slangen från insuget till modulatorn men jag tycker inte det känns riktigt rätt. Jag tycker det känns som att vacum slangen ska gå från förgasaren till modulatorn men jag vet ju inte säkert så jag hoppas någon kan hjälpa mig få rät sida på detta Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 17, 2014 Report February 17, 2014 Hej.Vaccum till modulatorn tas från vaccumförgrening på insuget, förgreningen sitter en bit bakom förgasaren,på samma förgrening ansluts tex servobroms mm. Citera
fredrik.mickelsson February 18, 2014 Author Report February 18, 2014 Okej då är det som det ska vara. Vart å fundera eftersom lamellerna var slut när jag plockade isär den, men då är iallafall vacuumet rätt kopplat. Citera
Recommended Posts