Roger April 27, 2003 Report April 27, 2003 Hej är det någon som har nåra ider.Jag har renoverat controllvalven på min Musse-67 och när jag startade och fylde på olja så styr den tvärt åt höger och när du försöker att styra tillbaks så går det ej men styr jag mer åt höger så styr den tillbaka åt vänster av sej själv mycket tacksam för svar Mvh Roger CMC566 Citera
mustangkungen April 27, 2003 Report April 27, 2003 Hade samma sak på min Musse-70, men jag fixade aldrig felet utan tog helt enkelt bort allt vad servo heter. Tungt att ta sig in i garaget, men väldans skönt i högre farter.Kommer inte att montera tillbaka den, om det inte blir en original renovering i framtiden. Citera
Jorma T. Pagander cmc 234 April 28, 2003 Report April 28, 2003 Hej RogerDet troligaste är att du har satt 2 slangar fel. Jag tänker på dom små slangarna som går från ventilen till kolven. Pröva att skifta plats på dom på kolvsidan.Mvh cmc 234 Jorma Citera
Roger April 28, 2003 Author Report April 28, 2003 Jorma. Man får tacka för tippset tänk vad enkelt det är ibland Citera
Recommended Posts