April 27, 200322 yr comment_642 Hej är det någon som har nåra ider.Jag har renoverat controllvalven på min Musse-67 och när jag startade och fylde på olja så styr den tvärt åt höger och när du försöker att styra tillbaks så går det ej men styr jag mer åt höger så styr den tillbaka åt vänster av sej själv mycket tacksam för svar Mvh Roger CMC566
April 27, 200322 yr comment_645 Hade samma sak på min Musse-70, men jag fixade aldrig felet utan tog helt enkelt bort allt vad servo heter. Tungt att ta sig in i garaget, men väldans skönt i högre farter.Kommer inte att montera tillbaka den, om det inte blir en original renovering i framtiden.
April 28, 200322 yr comment_650 Hej RogerDet troligaste är att du har satt 2 slangar fel. Jag tänker på dom små slangarna som går från ventilen till kolven. Pröva att skifta plats på dom på kolvsidan.Mvh cmc 234 Jorma
April 28, 200322 yr Author comment_661 Jorma. Man får tacka för tippset tänk vad enkelt det är ibland