Jump to content

Vad är det som gör denna så hiskeligt dyr?


peckapecan

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Tjo. Allt extra som de troligen vill ha pengar för, kikar man på tex grufman så kostar bara huven ganska rejält. Sen så är ju det motorutrymmet något extra. Hoppas man att det lönar sig med att bygga på bilen så skulle det priset funka.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Jag tar upp denna tråden.

Jag brukar kolla mustang annonser på blocket lite till o från. Mest för att det är roligt att jämföra andra vad dem vill ha för sina bilar och vad man köpte sin egen för. :)

Länkar här till en mustang som har legat ute i flera omgångar. Sist när han försökte sälja den så var han nere på 275k.

http://www.blocket.se/halland/Ford_Mustang_GT_V8_Riktigt_Stilfull_58306133.htm?ca=23_15&w=3

Personligen älskar jag den utvändigt med den grabber blue färgen och de läckra detaljerna. Finns ju ingen annan bil alls som denna när det gäller utseendet. Hade det varit en Shelby hade jag slagit till direkt men då hade prislappen varit lite annorlunda. :)

Varför får han inte denna såld, tror ni??

Link to comment
Share on other sites

Jag tror det var en specialbyggd Shelby GT500KR just för filmen!

Då är det väl dags att börja spara om man skall ha råd med en sådan lagom tills man går i pension. :)

Den röda mustangen som kommer och hämtar honom utanför fängelset i slutet är ju inte heller helt fel.

Link to comment
Share on other sites

Jag tar upp denna tråden.

Jag brukar kolla mustang annonser på blocket lite till o från. Mest för att det är roligt att jämföra andra vad dem vill ha för sina bilar och vad man köpte sin egen för. :)

Länkar här till en mustang som har legat ute i flera omgångar. Sist när han försökte sälja den så var han nere på 275k.

http://www.blocket.se/halland/Ford_Mustang_GT_V8_Riktigt_Stilfull_58306133.htm?ca=23_15&w=3

Personligen älskar jag den utvändigt med den grabber blue färgen och de läckra detaljerna. Finns ju ingen annan bil alls som denna när det gäller utseendet. Hade det varit en Shelby hade jag slagit till direkt men då hade prislappen varit lite annorlunda. :)

Varför får han inte denna såld, tror ni??

Behåll din bil. Den är snyggare än den blåa. ;)

Link to comment
Share on other sites

an1;150364]Behåll din bil. Den är snyggare än den blåa. ;)

Jag tycker den är läcker Robban men som sagt, det är bara en trimmad GT. :-)

Tycker nästan att där är lite för mycket lull lull på den grabber blue. Visade den för sambon och sade att nu var det dax att byta efter haft den andra i ett år. Hennes svar: den är ju inte ens snygg då är den snyggare vi redan har. Så hon har samma smak som dig. :-)

Min förhoppning är att nästa mustang blir en Shelby.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...