stickan ht-68 March 17, 2014 Report March 17, 2014 jag behöver justera ut höger framskärm bakkanten mot dörren den nedre delen så att den går jäms med dörren. Var gör man det bäst , Citera
CMC-49 March 17, 2014 Report March 17, 2014 det är inte dörren som behöver justeras ut ??skärmen har inte så mycket justerings möjlighet i nederkant. sitter en bult undertill skärmen lossa den och justera, om det inte funkar kan man göra hålet lite större och då får du lite mer att justera med..... Citera
stickan ht-68 March 18, 2014 Author Report March 18, 2014 det är inte dörren som behöver justeras ut ??skärmen har inte så mycket justerings möjlighet i nederkant. sitter en bult undertill skärmen lossa den och justera, om det inte funkar kan man göra hålet lite större och då får du lite mer att justera med.....tack ska du ha för tipset, jag var inne på att justera in dörren först i nederkant men tycker att det var mer omständigt så jag provar med skärmen i stället och försöker att justera ut den lite. Det diffar nog ca 3-4 mm i nederkanten. Citera
stickan ht-68 March 18, 2014 Author Report March 18, 2014 med nya hål för dom två bultarna inunder så fick jag ut skärmen jäms med dörren, men dörrarna behöver nog nya sprintar också men det blir till nästa vinter Citera
Recommended Posts