Daniel Linde April 2, 2014 Report April 2, 2014 Snart är det helt slut så lägg på en rem om du är sugen.http://www.mustangclubsweden.org/webshop.php Citera
Taz April 2, 2014 Report April 2, 2014 Märkte det .. Fick svar - De e slut .. Frågan är ju snart . VAD finns kvar . =) Citera
Daniel Linde April 2, 2014 Author Report April 2, 2014 Det är uppdaterat idag, därav denna tråd. Citera
Daniel Linde April 2, 2014 Author Report April 2, 2014 Detta är kvarHuvjacka endast SJacka XS S MVita t-shirts s, XXLblå t-shirts S M L XXLPiké blå S+LPiké svart S+M+XXXLDamtop S M L Citera
Taz April 2, 2014 Report April 2, 2014 Kan ni dubbelkolla huvjackan i S .. Gjorde en beställning i början av veckan . fick svar igår på mail att den var slut .. Tar den isf .. =) Citera
Daniel Linde April 2, 2014 Author Report April 2, 2014 Tyvärr jag har inget med detta att göra. Jag fick denna info idag av försäljaren. Kontaktinfo finns i shoppen. Citera
Taz April 2, 2014 Report April 2, 2014 Tyvärr jag har inget med detta att göra. Jag fick denna info idag av försäljaren. Kontaktinfo finns i shoppen.Tack tar kontakt med dom igen .. =) Citera
Taz April 10, 2014 Report April 10, 2014 Har försökt skicka mail på mail men dom har nog fullt upp att trycka nya kläder ... Svarar gör dom inte .. Jaja .. Finns kläder i Ullared att köpa .. =) Citera
Taz April 11, 2014 Report April 11, 2014 Anders [kttab@telia.com] Bestälde Huvjacka S via webbshoppen.Fick svar från den adressen att det var slut, sen hade du fått en uppdatering vilka kläder som fanns kvar .. ( Huvjacka endast S )Då skickade jag svar till den adressen att det borde finnas jacka kvar då uppdatering på hemsidan säger det .Sen har jag inte fått svar .. Men jag är inte längre intresserad så jag väntar bara på den nya Pikén nu jag bestälde samtidigt . =) Citera
mhdin April 11, 2014 Report April 11, 2014 Jag hade också gjort en beställning, först fick jag svar med fel priser sen en vecka senare fanns inte vissa saker.Så kommer aldrig beställa där nå mer. Citera
Daniel Linde April 11, 2014 Author Report April 11, 2014 Vi har en ny kollektion med ny leverantör på väg, kommer presenteras mkt snart!Därav priserna just nu.50-års pikén kommer inte nya leverantören erbjuda så passa på nu. Sista dag att beställa den är efter elmia. Minns ej datum. Citera
Recommended Posts