Klöver4 April 9, 2014 Report April 9, 2014 Hej är det någon som kan tipsa om var jag kan få tag på rätt kablar till mitt stereobyte?Jag ska montera en pioneer DEH-1600UBB stereo ist. för min Mach 460 som fungerar så där.Dessutom vill jag kunna få in lite fler radiokanaler. Citera
Horsyhorse April 9, 2014 Report April 9, 2014 Hej är det någon som kan tipsa om var jag kan få tag på rätt kablar till mitt stereobyte?Jag ska montera en pioneer DEH-1600UBB stereo ist. för min Mach 460 som fungerar så där.Dessutom vill jag kunna få in lite fler radiokanaler.Du behöver ett speciellt interface pga att "460" har ett aktivt system.Jag kollar exakt vilket när jag öppnat shopen i em.Pierre(Seastreams Garage) Citera
Horsyhorse April 9, 2014 Report April 9, 2014 Har koll på ett par olika interface.Väntar på prisuppgift på ett som är helt färdigt med kontakter. Mvh Citera
Klöver4 April 11, 2014 Author Report April 11, 2014 Hej.Tackar för svar och väntar på pris.//Mvh Citera
pjerschan May 3, 2014 Report May 3, 2014 Jag beställde från http://www.sonicelectronix.com/ ett kablage som heter Metra 70-5511 som passade perfekt. Det knappt en vecka och få hem kabeln med posten. Den kostade med frakt 220 kr. Citera
Recommended Posts