mikeo cmc 748 April 21, 2014 Report April 21, 2014 Är det någon som vet av vart man kan köpa elsladdar per meter i olika färger? Det spelar ingen roll om det är i Sverige eller utomlands. Jag ska bygga om elsystemet till min motorcykel och letar efter sladdarna med orginalfärgerna.Mike Citera
peckapecan April 23, 2014 Report April 23, 2014 HejTror kablarna du syftar på heter RKUB, finns på metervara hos classe iafMekonomen har lite olika färger, in på deras sida och kolla Citera
mikeo cmc 748 April 23, 2014 Author Report April 23, 2014 Jag är ute efter vanlig rk-kabel. Jag tänkte bygg om mitt elsystem till hojen med orginalfärger på sladdarna, röd, grön, blå-vit, röd-grön, gul-röd m.m. I vanliga butiker som biltema, mekonomen etc. så har dom väldigt begränsat med färger på kablarna. Jag skulle vilja hitta en butik som säljer alla sorters färger på kablarna, helst i metervara Citera
peckapecan April 23, 2014 Report April 23, 2014 Ok, men rk används väl mest till elinstallation i käkar, rkub brukar användas till bil och mc//Note 3 Citera
Recommended Posts