April 21, 201411 yr comment_135479 Är det någon som vet av vart man kan köpa elsladdar per meter i olika färger? Det spelar ingen roll om det är i Sverige eller utomlands. Jag ska bygga om elsystemet till min motorcykel och letar efter sladdarna med orginalfärgerna.Mike
April 23, 201411 yr comment_135559 HejTror kablarna du syftar på heter RKUB, finns på metervara hos classe iafMekonomen har lite olika färger, in på deras sida och kolla
April 23, 201411 yr Author comment_135572 Jag är ute efter vanlig rk-kabel. Jag tänkte bygg om mitt elsystem till hojen med orginalfärger på sladdarna, röd, grön, blå-vit, röd-grön, gul-röd m.m. I vanliga butiker som biltema, mekonomen etc. så har dom väldigt begränsat med färger på kablarna. Jag skulle vilja hitta en butik som säljer alla sorters färger på kablarna, helst i metervara
April 23, 201411 yr comment_135574 Ok, men rk används väl mest till elinstallation i käkar, rkub brukar användas till bil och mc//Note 3