Jump to content

Bilen är redo för säsongen 2014


Wide

Recommended Posts

Lite flagg-varning är det allt men i så fall är den Holländska mest lik. "monsterbilen" har nog ingen Mustang, varför en bild på ett Mustang Tri-bar emblem (rattnavet i min bil) bifogas.

Titta och njut av de Amerikanska Red/White/Blue färgerna...6ehazydu.jpg

///-AW-\\\

Link to comment
Share on other sites

Lite flagg-varning är det allt men i så fall är den Holländska mest lik. "monsterbilen" har nog ingen Mustang, varför en bild på ett Mustang Tri-bar emblem (rattnavet i min bil) bifogas.

Titta och njut av de Amerikanska Red/White/Blue färgerna...6ehazydu.jpg

///-AW-\\\

Tyvärr har ju även Ryssland dessa färger i sin flagga.

Link to comment
Share on other sites

Instämmer med "NackaBosse" kommentar ovan. Färgkombinationen finns i många sammanhang. Men än så länge vet jag ingen annan än Mustang som har en R/W/B Tri-Bar med silvergrå linjer mellan och i ytterkant av färgfälten. Detta gör Mustang Tri-bar och "min" stripe till något unikt, i alla fall i min värld. Dessutom fanns en liknande stripe på Daytona 500's officiella Pace Car 2011. Den satt då på en röd Mustang 2011, dock utan silvergrå linjer, som jag har lagt till i min stripe design med utgångspunkt från Mustang Tri-bar emblemet. Hoppas du och möjligtvis andra inte säljer sina Mustanger i protest mot andra som använder Red/White/Blue i kombination. Jag känner mig i vilket fall somhelst, stolt över Mustang och dess Tri-bar färger, i synnerhet under detta jubileumsår.nume9avu.jpg

///-AW-\\\

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...