David.T May 6, 2014 Report May 6, 2014 Tänkte att det var dags att presentera sig här på forumet! David heter jag och bor i Borås! Varit sugen på en mustang ett längre tag så jag köpte mig en fastback -66 från San Francisco. Leverans är om ca 4 veckor så hoppas på bra väder!! Kommer givetvis lägga upp bilder så fort containern är öppnad För de som har vägarna förbi Borås så är det en träff på Almenäs 10 Maj, jag är på plats!Hoppas vi ses i sommar!! Mvh David Citera
Anders Lindström May 6, 2014 Report May 6, 2014 Välkommen till forumet å grattis till musseköpet!Antar att det är som att vänta på (h)julafton nu Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 6, 2014 Report May 6, 2014 Välkommen måste jag också lägga till, skönt med en gammal klassiker till, här kandu få många svar om du har problem eller bara vill veta. Citera
MustangDriver May 6, 2014 Report May 6, 2014 Hej DavidTrevligt med ytterligare en nybliven MustangägareBra Mustangval du gjort tycker en Fastback -66 ägare Citera
Norwall May 8, 2014 Report May 8, 2014 Hej och välkommen!Trevlig bil du skaffat!Hoppas att du får många mil i vackert väder i sommar och att vi får tillfälle att träffas.Ha det så trevligt på Almenäs!mvh Andreas Citera
David.T May 8, 2014 Author Report May 8, 2014 Tack ja det ska bli kul:) Ja får hoppas på bra väder nu till helgen så det kommer folk!! Absolut det lär vi göra!! Citera
David.T July 9, 2014 Author Report July 9, 2014 Då var bilen hemma, finns lite små pill men annars väldigt fin:) har hunnit med några mil!! Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Recommended Posts