Posted May 7, 201410 yr comment_136133 Hej, jag heter Magnus Monie "Mamon" nybliven medlem (3991) samt även Mustang ägare.Jag bor i Uppsala och är aktiv inom bilbranschen.Nyligen importerat och fått hem en Mustang -65 cab 289.a.Bilen är i bra skick har dock stått, ej brukad i några år vilket krävde renovering av bromsar, bytt slangar, vätskor samt även kylare och vattenpump.Registreringsbesiktning samt besiktning gick sedan bra efter 3.e försöket!!!Nu ser jag fram mot en skön Mustang-sommar, saknar dock ekerfälgar någon som har några till salu?Mamon
May 7, 201410 yr comment_136136 Hej, jag heter Magnus Monie "Mamon" nybliven medlem (3991) samt även Mustang ägare.Jag bor i Uppsala och är aktiv inom bilbranschen.Nyligen importerat och fått hem en Mustang -65 cab 289.a.Bilen är i bra skick har dock stått, ej brukad i några år vilket krävde renovering av bromsar, bytt slangar, vätskor samt även kylare och vattenpump.Registreringsbesiktning samt besiktning gick sedan bra efter 3.e försöket!!!Nu ser jag fram mot en skön Mustang-sommar, saknar dock ekerfälgar någon som har några till salu?MamonVälkommen i klubben och till forumet Mamon å grattis till fin bil OCH grattis till regbesiktningen!
May 7, 201410 yr comment_136140 Hej och välkommen! Torsdagar jämna veckor är det Mustangträff vid Uppsala slott kl 18, premiär för säsongen den 15/5!