Jump to content

Christer - Boss 302 -12 -Stockholm - Haninge


Recommended Posts

Tjena!

Kanske lite tidigt att gå med i Mustangforumet innan jag har nycklarna i hand, med mitt flyt så sjunker väl båten precis utanför Stockholm..IAF. Min första Mustang en Boss 2012 som rullat 1000 mil med recaro, racekey och Torsen diff, ska bli så jäkla kul. Är 54 bast, fru och 2 barn som flugit ut. It´s time för mina drömmar nu en stund ;).

Vi ses säkert på någon träff i landet :)

Ca: 2 och en halv vecka kvar innan bilen landar, eller båten sjunker:think:

Link to comment
Share on other sites

Tjena Magnus!

Det blev så här:

2012 BOSS 302 MUSTANG

915 MIL

COMPETITION ORANGE

RECARO SÄTEN

DIFFERENTIAL 6 SPD 3.73 LTD SLIP MED TORSEN

19" FÄLGAR MED BREMBO BROMSAR.

AKTIVERAD TRACK KEY

ROUSH AVGAS SYSTEM

Jädrar vilken fin Shellby du har!

Link to comment
Share on other sites

Tjena Magnus!

Det blev så här:

2012 BOSS 302 MUSTANG

915 MIL

COMPETITION ORANGE

RECARO SÄTEN

DIFFERENTIAL 6 SPD 3.73 LTD SLIP MED TORSEN

19" FÄLGAR MED BREMBO BROMSAR.

AKTIVERAD TRACK KEY

ROUSH AVGAS SYSTEM

Jädrar vilken fin Shellby du har!

thanks.

Vi vill ju förstås se bilder!!! jag hämtade min nästa i hamnen i Gbg för en stund sen:D

2013 Gt/cs Race red conv

track apps

laguna seca wheels

Laguna seca vxl-kyl

Rtr splitter kit o.s.v

Link to comment
Share on other sites

[ATTACH=CONFIG]30716[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30717[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30718[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30719[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30720[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30721[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30722[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30723[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30724[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30725[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30726[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30727[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30728[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30729[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30730[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30731[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30732[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30733[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30734[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30735[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30736[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30737[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30738[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30739[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30740[/ATTACH]

Har fått lite bättre bilder skickade till mig än de jag hade, man vill ju inte skämmas ;).

Kan man få låna den och träna handbromsvändningar med?

Link to comment
Share on other sites

Hehehe :D:D

Nå Magnus, får se på bilder på den du tog in då? Salubil eller ska du ha den själv?

Nu finns det en liten teaser på min projekt länk 2010+. Ja har inte bestämt mig ännu men om det kommer ett ok bud så kommer den säljas! Ja gillar den väldigt mkt + utr i den finns nog inte många till med så mycket utr + mina uppdateringar

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Så är det äntligen dags, tog lite långre tid än jag trodde......Vi tar tåget till Helsingborg och hämtar bilen imorgon. Sedan en god middag på kvällen och övernattning på hotell Mollberg innan vi bränner hemåt på torsdag :)

Link to comment
Share on other sites

Så är det äntligen dags, tog lite långre tid än jag trodde......Vi tar tåget till Helsingborg och hämtar bilen imorgon. Sedan en god middag på kvällen och övernattning på hotell Mollberg innan vi bränner hemåt på torsdag :)

Stanna i Borås på vägen hem

Link to comment
Share on other sites

Men... Hade datorn igång till 6 igår. Sedangick vi ut och käkade och kollade på fotboll och drog hem nu på eftermiddagen, lagom slut . Precis hemkommen. Hade sällskap med en M3 så det blev några trevliga "sträckor" på den annars lite tråkga E4:an. Vi får råkas en annan gång Magnus, absolut!

Vad menar du med koppla om bakljusen? Den är elkonverterad och klar, går som en dröm och vrålar som ett lejon ;)

Link to comment
Share on other sites

Men... Hade datorn igång till 6 igår. Sedangick vi ut och käkade och kollade på fotboll och drog hem nu på eftermiddagen, lagom slut . Precis hemkommen. Hade sällskap med en M3 så det blev några trevliga "sträckor" på den annars lite tråkga E4:an. Vi får råkas en annan gång Magnus, absolut!

Vad menar du med koppla om bakljusen? Den är elkonverterad och klar, går som en dröm och vrålar som ett lejon ;)

Fick du bilen konverterad och klar?? M3.orna här istan är inte så sugna längre efter ett antal förluster

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...