turbo57 June 8, 2014 Report June 8, 2014 Måste få ner bågen djupare i cabsäcken i nerfällt läge (framkanten för hög), finns det nåt att justera eller hur kan man göra(har fått en bra länk av Bosse, men får inte till det riktigt) /Leif:confused: Citera
CMC-49 June 8, 2014 Report June 8, 2014 kolla så att hjulhusen är till plattade upptill så ställningen kan gå tillräckligt ner.. Citera
turbo57 June 8, 2014 Author Report June 8, 2014 Jodå hjulhusen är tillplattade, skarvade bara på ny plåt utanför, men vet ju inte om de var tillräckligt långt ner från början/Leif Citera
turbo57 June 10, 2014 Author Report June 10, 2014 Gjorde som beskrevs i länken från Bosse, släppte de 3 fästbultarna som håller ställningen och fällde ner cabben och drog åt bultarna igen fick ner framkanten en bit. (Knepigt eftersom bulthålen bara är avlånga i sidled). Bakkanten får jag inte längre ner, men det kanske ska vara så högt :confused:/Leif Citera
turbo57 June 11, 2014 Author Report June 11, 2014 SEGER, i går kväll lyckades jag för första gången få på cabskyddet, efter en hel del hårda ord, så nu får det vara/Leif Citera
Anders Lindström June 11, 2014 Report June 11, 2014 SEGER, i går kväll lyckades jag för första gången få på cabskyddet, efter en hel del hårda ord, så nu får det vara/LeifSamma här.. Fick på cabskyddet å nu får det vara regnfritt en stund Citera
Recommended Posts