Posted June 8, 201410 yr comment_137109 Måste få ner bågen djupare i cabsäcken i nerfällt läge (framkanten för hög), finns det nåt att justera eller hur kan man göra(har fått en bra länk av Bosse, men får inte till det riktigt) /Leif:confused:
June 8, 201410 yr comment_137112 kolla så att hjulhusen är till plattade upptill så ställningen kan gå tillräckligt ner..
June 8, 201410 yr Author comment_137115 Jodå hjulhusen är tillplattade, skarvade bara på ny plåt utanför, men vet ju inte om de var tillräckligt långt ner från början/Leif
June 10, 201410 yr Author comment_137172 Gjorde som beskrevs i länken från Bosse, släppte de 3 fästbultarna som håller ställningen och fällde ner cabben och drog åt bultarna igen fick ner framkanten en bit. (Knepigt eftersom bulthålen bara är avlånga i sidled). Bakkanten får jag inte längre ner, men det kanske ska vara så högt :confused:/Leif
June 11, 201410 yr Author comment_137192 SEGER, i går kväll lyckades jag för första gången få på cabskyddet, efter en hel del hårda ord, så nu får det vara/Leif
June 11, 201410 yr comment_137197 SEGER, i går kväll lyckades jag för första gången få på cabskyddet, efter en hel del hårda ord, så nu får det vara/LeifSamma här.. Fick på cabskyddet å nu får det vara regnfritt en stund