Mupphertigen June 11, 2014 Report June 11, 2014 Tjena, efter köpet av bilen så har jag inte riktigt tänkt på vad det är för bakaxel jag har fören nu när jag skall fixa ny pinjongtätningser att det finns 3 st att välja på och har ingen aning om vilken det är jag har.bifogar 2 bilder så kan ju nån kanske hjälpa migtror det är en 9" men är inte säkermvh Bernt Citera
Per Berglund June 11, 2014 Report June 11, 2014 Nix 8''Det ser du på de 2 små bucklorna som går inåt Citera
CMC-49 June 11, 2014 Report June 11, 2014 Tror också att det är en 9" då jag aldrig har sett en 8"are med utbuktning bak, utbuktningen är till för det större 9" drevet men jag kanske inte har sett allt ännu.Men köp båda tätningarna 8 och 9" så ser du vilken som passar, de kostar väll inte så många KR st.Tjena, efter köpet av bilen så har jag inte riktigt tänkt på vad det är för bakaxel jag har fören nu när jag skall fixa ny pinjongtätningser att det finns 3 st att välja på och har ingen aning om vilken det är jag har.bifogar 2 bilder så kan ju nån kanske hjälpa mig[ATTACH=CONFIG]30885[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30886[/ATTACH]tror det är en 9" men är inte säkermvh Bernt Citera
Per Berglund June 12, 2014 Report June 12, 2014 Japp CMC49 du har rätt!Jag fokuserade för mycket på de små inbuktningarna.8'' ska inte ha den stora knölen utåt!Tur det är fler som kollar! Citera
Mupphertigen June 12, 2014 Author Report June 12, 2014 Tjenaär osäker pga att den har plugg för påfyllning. har inte sett bå de andra bilder med 9" jag kollat om den har påfyllning.Chansar och beställer för nio tumtackar / Bernt Citera
CMC-49 June 12, 2014 Report June 12, 2014 Det är nog en äldre bakaxel från någon fullsize bil de hadde plugg på baksidanSent from my iPhone using Tapatalk Citera
JohnRB June 12, 2014 Report June 12, 2014 http://www.kevinstang.com/Ninecase.htmhttp://www.fordmuscle.com/archives/2002/02/nineinch/ Citera
Recommended Posts