Anders K July 23, 2014 Report July 23, 2014 Hej!Har vibration i ratten/framvagnen vid 40 mph och efterlyser tips på åtgärder samt en riktigt kunnig firma med riktig utrustning på samma tema. Gärna i södra Sverige. MvhAnders Citera
Per Berglund July 23, 2014 Report July 23, 2014 Börja med en enkel hjul balansering på en vanlig gummi verkstad.Kan ju vara så enkelt som en balansvikt flugit av.Fortsätter det sedan så är det något annat galet Citera
TheyLive July 23, 2014 Report July 23, 2014 Fick mina monterade och balanserade på däck center i vellinge och dom verkar kunniga. dock så är dom kända för att vara lite dyra.Annars så är där skåne däck eller euromaster i malmö. Vianor är också ett alternativ med flera verkstäder runt om i malmö.att det börjar vibrera vid en viss hastighet känns lite som att en vikt kanske flugit av som Per sa.Hoppas det löser sig, vibrationer sugerp.s riktigt grann bil du har Citera
Anders K July 23, 2014 Author Report July 23, 2014 Hej igen!Många tack för snabb respons, och tips på ställen! Hade bilen innepå ett ställe i Arlöv för ca 100 mil sedan för just påsättning och balansav helt nya däck från Universal på helt nya fälgar (balanserade i USA innan skeppning till Sverige), och därför tänkte jag att det måste vara någotannat eller att firman i Arlöv inte kan sitt jobb, men jag tar en sväng till Vellinge så ser vi vad dom säger!P.S. Tack för komplimangen om bilen...d.sMvhAnders Citera
Recommended Posts