FreRoth October 12, 2014 Report October 12, 2014 Hej. Tänkte presentera mig. Fredrik heter jag och köpte min drömbil nu i år. En -65 Fastback.Dock så vill man ju alltid ha mer HK En Paxton kompressor har köpts in då jag inte ville göra större ingrepp på org motor. Dock kalkylerade jag inte med ett inköp av en 351W som är helt oborrad och riktigt fräsch som jag tänkte bygga i vinter. Så kompressorn kommer att sättas på denna. Kommer säkert med massa frågor Citera
mhdin October 13, 2014 Report October 13, 2014 Hej Fredrik, grattis till pärlan. :pLägg gärna upp en tråd som vi andra kan titta på. Citera
MustangDriver October 13, 2014 Report October 13, 2014 Gratulerar till köpet ! Mycket snygg bil ! Citera
mats g johansson October 13, 2014 Report October 13, 2014 Grattis till en fin bil. Kör själv en -66 Fastback med 289 och Paxton. Citera
FreRoth October 14, 2014 Author Report October 14, 2014 Tackar! Kommer ta kort under resans gång. Citera
Recommended Posts