Loomis October 30, 2014 Report October 30, 2014 HejÄr ute efter ett par begagnade orginalremskivor till min 289 Mustang 1968En trespårig samt en två-spårig önskasFinns det möjligen någon som några liggande, eller som vet vart det skulle kunna finnas?Mitt andra alternativ är om någon vet var jag kan få tag i aluminiun-skivor.Har köpt 2 stycken i krom men de är inte bra utan "kastar" lite grann och det ger vibrationer i motorn.Enligt rykten skall aluminium vara bättre än, troligen Kina-delarHa det gott!ThomasMustang cabriolet -1968CMC 4420 Citera
Loomis October 31, 2014 Author Report October 31, 2014 tror vi behöver veta motor och årtal på den?tror jag skrev det på första raden, V8 289, årsmodell 1968 Har servo, ac därav 3-spårig, samt 2 spårig till vattenpumpen bl.a.Ha det gott Citera
mhdin October 31, 2014 Report October 31, 2014 Ska du ha Aluskivor så kolla på Summit Racing, handlade mina därifrån mycket bra kvalitet. Citera
Loomis November 1, 2014 Author Report November 1, 2014 Ska du ha Aluskivor så kolla på Summit Racing, handlade mina därifrån mycket bra kvalitet. [/Tackar Citera
Recommended Posts