Stefan Ryen December 1, 2014 Report December 1, 2014 Hejsan!Stefan Hansson från Stenungsund här. Forummedlem sen några veckor tillbaka men nu fullvärdig betalande medlem i underbara Mustangklubben. Bil? Nja...inte än MEN den kommer. Om inte nu så till våren det lovar jag er.Har alltid gillat mustang sen jag var yngre och kärleken till den har inte minskat med åren. Vad det blir och när det återstår att se. Men att det kommer stå en Mustang i mitt garage under våren 2015 DET är säkert!MVHStefan Citera
Stefan Ryen December 5, 2014 Author Report December 5, 2014 Någon som vet hur jag får regskylten och att det står att jag är CMC 4976 och inte forummedlem? Gör jag det själv eller administrerar ni det själva? //Stefan Citera
Palle W December 5, 2014 Report December 5, 2014 Någon som vet hur jag får regskylten och att det står att jag är CMC 4976 och inte forummedlem? Gör jag det själv eller administrerar ni det själva? //StefanHejLäs här:http://www.mustangclubsweden.org/threads/15441-Frågor-och-Svar-Grönt-AnvändarnamnSpeciellt sista raden. Citera
Daniel Linde December 6, 2014 Report December 6, 2014 Någon som vet hur jag får regskylten och att det står att jag är CMC 4976 och inte forummedlem? Gör jag det själv eller administrerar ni det själva? //StefanHej,Jag har nu inatt gjort vissa ändringar i hur vi hanterar avprickningen.Markeringar av medlemmar görs nu under hela året.Du blev markerad alldeles nyss.Välkommen till klubben!// Danne Citera
Stefan Ryen December 8, 2014 Author Report December 8, 2014 Hej Daniel!Tackar! Åh va grymt! Ha en bra jul på dig! Citera
Roffe62 December 10, 2014 Report December 10, 2014 Välkomen stefan... Vi ses säkert eftersom jag bor på orust, eller du ser mig i alla fall bara titta efter en vinröd 07 under vintern... Citera
Stefan Ryen December 11, 2014 Author Report December 11, 2014 Tackar! Självklart Roffe, kommer hålla ögonen öppna! Och den där 66an du har den vill jag kolla in någon gång! Då kanske man ska ha med dig när det blir dags för ett inköp av Mustang. jag menar ju, Svanesund är ju nästgårds med Stenungsund. //Stefan Citera
Recommended Posts