laxkungen December 5, 2014 Report December 5, 2014 Skall byta klädsel på sidopanelen på min cabriolet. Behöver jag sätta ditt nya tryckknappar för att kunna fästa cabskyddet på insidan av bakstommen? Citera
turbo57 December 5, 2014 Report December 5, 2014 Det är lämpligt, finns hos örebro agentur http://agenturaffaren.nya-ebutik.se/ som är jättebra/Leif Citera
turbo57 December 6, 2014 Report December 6, 2014 Javisst, när klädseln är på plats kan man endera använda nitade eller skruvade knappar(jag använde modellen som är skruvad den nitade behöver man ett speciellt dorn för att stuka)/Leif Citera
laxkungen December 6, 2014 Author Report December 6, 2014 Jag har ett annat dilemma och det är hur många tryckknappar och var dessa skall vara på sidopanelen. Citera
turbo57 December 6, 2014 Report December 6, 2014 Sitter det inga där nu? (på min sitter det 3 på varje sida, 1 på framsidan och 2 på sidan)Kan du inte montera cabskyddet på plats och markera var knapparna ska sitta på panelerna?/Leif Citera
Recommended Posts