rockness December 25, 2014 Report December 25, 2014 HejÄr det någon Mustang ägare i Norrbotten eller västerbotten som har programmerat om nya nycklar?.Jag fick inte med admin nyckeln tyvärr vid import.Man måste väl in i datorn för att programmera om diverse,Kollat med lokal Ford handlare men ej fått nått svar.Förstår att Grufman gör detta men 100 mil bort :-(.Någon annan kanske stött på problemet.//JerryPiteå Citera
Magnus Motala December 25, 2014 Report December 25, 2014 HejÄr det någon Mustang ägare i Norrbotten eller västerbotten som har programmerat om nya nycklar?.Jag fick inte med admin nyckeln tyvärr vid import.Man måste väl in i datorn för att programmera om diverse,Kollat med lokal Ford handlare men ej fått nått svar.Förstår att Grufman gör detta men 100 mil bort :-(.Någon annan kanske stött på problemet.//JerryPiteåHej Jerry!din lokla Fordhandlare ska kunna hjälpa dig , tyvär så är inte alla så hjälpsamma.Lycka till Mvh Magnus Citera
nafets December 25, 2014 Report December 25, 2014 Hej!Håller med Magnus, jag fick hjälp av min Fordverkstad utan problem. Citera
rockness January 22, 2015 Author Report January 22, 2015 Hej!Håller med Magnus, jag fick hjälp av min Fordverkstad utan problem.Återkopplar ang Mykey att den lokala Fordhandlaren kan programmera nyckel.Så det ser ut att lösa sig till våren när man tar fram bilen. Citera
Corvette February 4, 2015 Report February 4, 2015 Återkopplar ang Mykey att den lokala Fordhandlaren kan programmera nyckel.Så det ser ut att lösa sig till våren när man tar fram bilen.Annars åker du till Boden och greppar min son, sen åker ni gemensamt till Ford / Volvo så fixar han detHan har tränat här på Vst (Grufman Bil) så han kan det i sömnen Citera
rockness August 26, 2015 Author Report August 26, 2015 HejJag fick äntligen tummen ur och åkte till Nordiska bil i Piteå.30min tog det att programmera en ny nyckel 800:- Citera
Recommended Posts