Jump to content

Recommended Posts

Hej

Är det någon Mustang ägare i Norrbotten eller västerbotten som har programmerat om nya nycklar?.Jag fick inte med admin nyckeln tyvärr vid import.Man måste väl in i datorn för att programmera om diverse,Kollat med lokal Ford handlare men ej fått nått svar.Förstår att Grufman gör detta men 100 mil bort :-(.Någon annan kanske stött på problemet.

//Jerry

Piteå

Hej

Är det någon Mustang ägare i Norrbotten eller västerbotten som har programmerat om nya nycklar?.Jag fick inte med admin nyckeln tyvärr vid import.Man måste väl in i datorn för att programmera om diverse,Kollat med lokal Ford handlare men ej fått nått svar.Förstår att Grufman gör detta men 100 mil bort :-(.Någon annan kanske stött på problemet.

//Jerry

Piteå

Hej Jerry!

din lokla Fordhandlare ska kunna hjälpa dig , tyvär så är inte alla så hjälpsamma.

Lycka till Mvh Magnus

• 4 weeks later...
Hej!

Håller med Magnus, jag fick hjälp av min Fordverkstad utan problem.

Återkopplar ang Mykey att den lokala Fordhandlaren kan programmera nyckel.Så det ser ut att lösa sig till våren när man tar fram bilen.

• 2 weeks later...
Återkopplar ang Mykey att den lokala Fordhandlaren kan programmera nyckel.Så det ser ut att lösa sig till våren när man tar fram bilen.

Annars åker du till Boden och greppar min son, sen åker ni gemensamt till Ford / Volvo så fixar han det

Han har tränat här på Vst (Grufman Bil) så han kan det i sömnen ;)

• 6 months later...