Tommy persson December 30, 2014 Report December 30, 2014 Lite förlag på om jag ska ha målad fälgbana eller polerad ,och vilken färg ska det vara i så fall på fälgana Citera
FastMagnus December 30, 2014 Report December 30, 2014 Lite förlag på om jag ska ha målad fälgbana eller polerad ,och vilken färg ska det vara i så fall på fälganaHur ser bilen ut i övrigt? en bild vore trevligt här Citera
Hajas December 31, 2014 Report December 31, 2014 Polerad fälgbana tycker jag, silver eller crome på fälgen, men det är min åsikt. Citera
FastMagnus January 1, 2015 Report January 1, 2015 polerat är alltid snyggt. och kanske lacka ekrarna Citera
Tobbe1977 January 5, 2015 Report January 5, 2015 Dem foose fälgarna är riktigt snygga. Men personligen gillar jag dem bättre med bredare polerad fälgbanan än foose fälgen, på något vis är det för mycket svart. Men alla har vi olika smak. :-)Jag själv sitter i djungeln och tittar på nya 20" till min. Jag gillar bullit black deep dish, skulle dock vilja se dem live innan man kan säga för mycket, tycker dock att dem ser fina ut på bild. :-) Citera
Tommy persson January 6, 2015 Author Report January 6, 2015 Håller med dig. Lite väl mycket svart. Men orkar inte polera upp fälgbanan på alla fälgar. Citera
Tobbe1977 January 12, 2015 Report January 12, 2015 Kan tänka mig att det är en massa jobb och speciellt pillande om du skall ha banan polerad och ekrarna svarta. Men i vilket fall som helst så kommer det säkert att bli skit snyggt. Felet tycker jag att när ett par ekrar är svarta och banan polerad så är ekrarna så jäkla blanka. Jag skulle hellre vilja ha dem matt svarta, det är snyggare enligt mig i alla fall. Citera
Tommy persson February 7, 2015 Author Report February 7, 2015 Blev riktigt bra, grattisNu är dom på bilen Citera
Recommended Posts